22 листопада в рамках Green Mind відбувся тренінг «Керівні принципи надання інформацій про екологічність продукції», до якого долучились представники компаній, підприємств, бізнес-асоціацій та спілок, експертні та громадські організації, засоби масової інформації.
Учасники тренінгу отримали інформацію за результатами аналізування ринків України та інших країн світу щодо до впливовості екологічного тренду та про те, що впливає на посилення його потенціалу.
Тренери ознайомили учасників:
Також було приділено увагу питанню відповідальності користувачів екологічних тверджень та маркувань згідно з законодавством України.
Інфіормаційні матеріали
Керівні принципи надання інформацій про екологічність продукції (зміст рос.)
Керівні принципи надання інформацій про екологічність продукції (англ.)
Посібник «Системи екологічного управління: сучасні тенденції та міжнародні стандарти»
Методичний посібник «Екологічна сертифікація та маркування товарів і послуг»
Презентації спікерів тренінгу
Презентація настанови ЮНЕП про керівні принципи надання інформацій про екологічність продукції
Беатріс Мартінас Карнейро, керівник програми «Екологічна інформація і інформація для споживача» відділу ресурсів, ринків і економіки Програми ООН по навколишньому середовищу UN Environment
Принципи та методи маркування хімічної продукції згідно з СГС та очікувані зміни у національному законодавстві у сфері управління хімічною продукцією
Антон Мукомела, завідувач сектором адаптації промисловості до європейського законодавства REACH та інших міжнародних законодавчих актів в сфері хімічної промисловості
Принципи та методи екологічного маркування І, ІІ та ІІІ типу
Світлана Берзіна, заступник голови технічного комітету стандартизації ТК 82 «Охорона довкілля»
FSC- маркування як інструмент підтвердження законності і сталості походження деревини
Анна Стародуб, Національне представництво FSC в Україні
Кейси виробників екологічно сертифікованої продукції
Мийні засоби ТОВ «ДеЛаМарк»
Олексій Веренікін директор ТОВ «ДеЛаМарк»
Питна вода ТОВ «Чиста вода»
Катерина Труханова, керівник підрозділу маркетингу ТОВ «Чиста вода»
За підтримки та участі
Партнер